Sunday, July 19, 2009

wat a stupid word from a stupid person can make someone dat i love believe it!!!!!! so sad

tentang aku(nazrin)

klu berminat baca sila baca cita malang aku,
klu x mau sla wat bodo...abaikan ja
hya luahan peraaan yg xda sapa phm...

1 hari yg menyakitkan

(lagu tema here without u)


tiada sapa tau yg jiwa aku tak temteram smpy skrg...
kerana mulut member aku yg sial 2 myebabkan aku jd camni
aku wat pa???? pa slah aku????? aku da tersilap kata ka????
anehhhh....

ku ikotkan hati aku td aku nk p terajang ja mmber aku yg penyebab aku jd cmnie...
sialan toi...
mulut mcm haram jadah...jnis ckp x guna otak...bodo...
slalu aku jd mangsa keadaan...
ntah r aku dah x tau nk ckap cena lg..
klu lah r aku di beri satu kuasa keistimewaan aku mntak aku hilang ja dr dunia ni...

aku pn tak tau pa yg aku rasa
bley jd gla cmni.....


klu lah tntg danial ckp yg aku ni dok caqi awek, ngurat awek ka, mmg bangang dan x msuk akal lgsg....
aku ngurat ida pn x penah....bygkan smpykan aku dah lupa cara nk ngurat awek..aku trus msuk line ja tim nk melamar ida...
xda bunga2 lgsg.....aku ni jnis ska mgurat owg ka skrg?????????
xpenah terlintas lgsg nk cqi awek len...

pkai no bru ni pn da sbb nya...........
sebabnya aku xmo ex ida ke or mana2 pn boy ida dlu kco dia ke or else begitu juga dgn aku ..
xmo timbul salah phm...nnti berlaku gadoh blk...bina idop bru....no past2!!!
ida x phm niat baik aku. aku harap ida phm

tu lah bukti2 yg mmbuktikan yg aku ley bagi untuk meyakinkan ida, tp ntah r.... aku bagi die masa....
ngurat awek sndiri pn x reti, ni lak nk ngurat owg len.....gla pa....
aku dah lama tinggalkan zaman jahiliah aku, aku hya mau satu ja
aku dah x tau nk akap cena...yg pasti aku mahu ida yakin ngan aku.....
aku x kan cari perempuan lain kecuali ida....





(4 togE...i WilL aLWaYz by Ur SIde...xkQa sng or SUsah....DatZ my PoMiz.......)
hurmmmm.......

ketika aku jd mngsa keadaan mcm sekarang ni xda sapa phm keadaan aku....






aku akan sentiasa mengotakan jnji aku....
aku x tpuw ida


plezz...believe in me

0 comments:

Post a Comment