Thursday, July 2, 2009

tErJgAnyA kU dArI lEnA

3 julai 2009, 00:44 mrupakan waktu aku terjaga dr tdow setelah aku mendapat mesg dr yg tersayang setelah menunggu sekian lama...perasaan aku tim 2 gembira dlm cdey....xpe r..abaikan la yg tu...

dlm mesg nya berbyi' byk sgt ka prob toge?'
aku tak membalas....
kemudian dlm saploh minit aku menerima 1 lg mesg, 'toge mmg xmo gtaw sai prob toge? sure?'
bg aku, mesg tu seakan2 mcm nk menugut aku semcm ja....klu ikowtkn aty da ja prob aku nk cita trus ja kt ida tp pa kan dya...........
aku phm ida caring n nk tau hal yg sbnarnya...
sekarang perasaan aku sedih, tekanan, tension setiap mnjelang keesokan harinya dan dilanda perasaan serba salah....
aku dah x larat bg senyuman "palsu" kat owg yg skeliling aku melihat aku baik mmbe2 mahupn fmily...
klu nk tau aku pling x ska owg suma tau yg aku ni dlm cndition kesusahan n bermasalah...
so aku 'blakon ja la'...
ida mesg aku nk aku cita prob aku...masalahnya dlm mesg aku mmg x ley...
prob slalu nya owg face2 face..
aku ngat nk jmpa ida tp.............hurmmmm......aku x bley.......mmg aku x ley dlm msa yg terdekat....aku mmg x mmpu.....aku mmg lemah...
aku pn x tau cena aku jd cmni....

klu ikotkn mood aku nk bercerita suma ni kat ida mmg da tp ttba mood yg slama ni aku jaga ttba 'ilang'
aku pn x phm kenapa dqi aku jd cmni.....mmg x phm....
slama ni aku x penah pn trjd perasaan akuw cmtu..

dlm keadaan mamai bru mgkt dari tdow, aku pn bka laptop n taip r suma yg aku taip sekarang...
aku x tahu la pa lg yg aku nk tlis lg....aku x tahu.....aku x tahu....aku x phm....

buntu......................................................................................................

0 comments:

Post a Comment