Thursday, December 24, 2009

trlampau cdeyh.......

ary2 aku blalu ngn cm 2 ja...........smakin ary da2 aku smakin xleyh thn mnhn sgala yg aku rsa,,,,,,
stiap kli tgk dia gyut fon....aty aku xkruan.....dia gyut ngn kwn 2 ka?npa dpa slalu kntek?pa dpa smbg?mcm2 aku pkir............smpy leyh jtoh sket aku.............npa dia wt cm neyh?dia xpyh kntek dena....tnya ngn aku sniqi..aku neyh apa?mnyet?betina?ku xdk psaan ka?smpy sgop mik dena kt skul...p jmpa mma....igt aku tataw...........dena pon xngku blek ngn dea,,,,,YA Allah...pa dgaan neyh?npa dpa sgop lkakn aty aku...?mcek mntak maap klo saya tercakap kasar psy ank mcek......ku dh agk..2mmg aku...xdk owg len lg........kasar?pa yg dia sgop kta?dia ktuk pa g?juz leave me alone.....p dqi idop aku..tp jgn wt cmneyh......ku xpnh gtaw mk dia psy bnda yg dia soh ku wt.......n yg dia wt kt ku.......ku cmpn...............tp dia?
ku bkn bdow.......nyesai ku soh adek2 ku qpat ngn dia...........igt nk bg sng...tp lg mmkan jwa ku..........ku etceli mty ngn slow........xdk spa taw....spa yg phm ku?klo dpa sume juz dgq dqi phak dia?apa aku sbenaqnya?bntg yg than tkaq jdik mnusia tok mrasai kperitan idop sbg mnusia?Ya Allah..........tlalu kuat ujian neyh...ku xkuat......sgoh..........xdk spa dcc aku.......ngn prob umh g............pd spa lg ug ku nk luahkan?ku cdeyh........Ya Allah....andai ini ujian trakhir aku sbg mnusia...aku tma.......amiklah nyawa aku............

Tuesday, November 24, 2009

Tu LoNk~~

Hmm..lMa ku xpOst lm Blog Neyh..
Ku igt KU leYh cmpAn..
tp X...
Ku knA luAh gk Pa ku wSa skg..
sKG da Kul 2.23 MgikUt JAm Lptp Ku yg Cun NEyh..
cmNEyhla Ku bla Da PrOb...
Mmg XleYh ttOW...
Hmm...
NApa JdIK cmNeyh?
KU pLek LA..
Ku trLAlu Emo ka?
PtOt x Ku mQah Dia Wt cm 2?
Or 4geT ja?
sPA leyH bg KU pndpt?
dia Jnji Ngn KU nk KUaq kui 1..
diA seniQi msj..
tp..
dIA smpay kt UMAh ku kUi 2.10
Ku ciaP kUi 12.45...
Ku xMO dia Tgu Ku..
cIAn dia..
alEh2 ku YG kna tgu deA...
ku PoN Tataw..
Klo KU leYH da KUAsa YG leYH wt ku Cpt lpa NgAn pa YG tjadik..mMg ku NK kuasa 2
ku NK lupa suMe bnda YG jdik Lm idop KU...
Owg nk sketkan atyku pOn ku xkSah..
BB ku LEyh lpa..
tp KU bKn cm 2
Ku bkN cm dea
KU xKuat cm Dea...
LemaH!
KU xLeyh KntroL riaK mka ku DpN dia...
Ku tlampau gwam...
dtmBh lak NGn leteran b.miN,mama,n ayh..
YG wt Ku btmbh feDupppp...
Ku cbA nk Kaver dea..
Xmo Bg depa Nmpk kslhn dea..
tp...
Dpa fire ku Ckup2...
Ku Dh fedUp
Npa jDik cmNeyh?
APa Yg ptOt Ku wt?
dea ckp owg xphm dea...
tp aku lg owg xpHm...
ku srba kekUrangan..
dea..?
liFe dea much Beter den me..
I noE it..
laTely neyh dia direct rep msj kU lmBT..
Pa prOb dea KU xsuRe..
diA xmo Gtaw..
2 hak dea..
Up 2 Him..
i Dun wan 2 Bother...
KU aRap dea sNok nGn Lige dea cty Neyh..
ku Xmo kAco Dea..
!!!!
Oh TUHAN..
KAu beri aku mcm2 keSulitan...
tp Ku tetap leyh haDapi....
Tp 2 xbmkNA ku kuat...
hnya pdmu ku bgnTung....
LMpahkanlah aku kbhagiaan....yg leYh mlengkapkn idop aku YA ALLAH.....
AMIN...

Tuesday, October 27, 2009

kepada sume termsuk akuw




selalunya bila kita ditimpa masalah apa yg kita slalu pike??
nk lari? wat tataw? cari solution?
knapa aku ditimpa malang?
cari salah owg?
kenapa aku jdi ceni?
dan mcm2 lagi yang bermain dlm fikiran kita....
sebenarnyanya hnya da 1 ja jwpan.........



pa dia?????

Allah s.w.t

Berbalik kpda agama....
Allah s.w.t sengaja ingin menguji kita shja..

nk tgk kesabaran dan ketakwaan kita terhadap menghadapi masalah dan dugaan kita...
dugaan ni diibaratkan mcm dlm berperang.. klu kita tewas ditangan dugaan , samalah mcm kita tewas di dalam peperangan...
sesungguhnya syaitan berada dimana2 dan tujuannya hya utk menyesatkan anak Adam
jgnlah kita termakan pujukan rayu syaitan



Allah s.w.t xkan nguji kita tnpa sebab..
Tuhan uji kita tnda DIA sayang kat kita selaku hambaNYA
sebabnya kita akan ketahui pabila kita telah berjaya menyelesaikan setiap masalah yg kita hadapi

setiap yg buruk berlaku pasti ada hikmah disebaliknya>>>>INGAT!!!

Allah s.w.t juga xkan menguji kita dikala kita senang...
ketika kita sdg susah, lagi banyak dugaan yang akan menimpa... kita harus redo dgan pa yg berlaku.. harus bangkit, lawan, cari penyelesaian, pasti kita akan mendpat kemanisan... jganlah membuat keputusan yg trburu2 ketika ditimpa musibah
Allah s.w.t mencipta manusia dikurniai dengan akal..
gunakan lah sebaik-baiknya:)






~L destiny~ lga bila aku teringat kmbali ayat diatas....tima kaseh kepada mak, ustaz, ustazah dan suma yang byk mendidik aku ilmu agama ketika akuw masih kecil dahulu...dahulu mmg akuw x brapa fhm tntg itu..tpi kini aku smkn mengerti ketika aku mmbesar hingga kini... akan ku guna hingga akhir ayatku

Friday, September 25, 2009

hargai adanya aku..

bila aku ada..

akui adanya aku..

sedari hadirnya aku..

jaga hatiku..

buat aku rasa..

aku ada kerna..

adanya aku dalam hidupmu..

untuk menyayangi kamu..

untuk cinta kamu..

bukan untuk menyakiti..

tapi untuk mengubati..

aku sayang kamu...

sukar untuk aku bicarakan..

Sehingga hadirnya kamu..

dan adanya aku dalam hidup kamu..

kerna aku sedia menyayangi kamu..

kini..adanya sayang dalam hatiku aku..

kerna adanya kamu dalam hatiku..

cerianya aku kerna aku tahu..

ditaman cinta itu ada aku & kamu......


Monday, September 14, 2009

SweeT MoMenT






  • 14/ 09/ 2009
jamuan bbuka posa kptm, uitm student
bertempat di hotel StarCity
mmg besh!!!!
thn ni fes tim toge berbaju melayu n bersama2 ngan wif tercinta...
serunuk yg amat sgt:*
kmi mmilih nk pke bju rya thn ni kaler kuning...
sedondon gla kmi td..

suma owg jelesh tgk kami
wakakaaka...;D

nice n sweet couple:)

4 ever n ever

Saturday, September 12, 2009

kita terlupa

setiap manusia tiada yg sempurna melainkan dia yg menyempurnakan dirinya....

setiap kesilapan yg dilakukan mengajar seseorang itu untuk berubah kepada yg lebih baik

sedangkan nabi pernah buat silap, apatah lagi kita yg hanya manusia biasa..

jangan lah kerana silap yg sedikit itu dibesarkan sedangkan kesalahan itu boleh di bawa berbincang dan berbicara...

salah ke toge selama ini?
apa yg dilakukan ada yg silap?
ngapa x tgur dri awal hinggakan terjadi cmni..

toge penah berpesan..klu toge da wat pa2 salah tgur...toge pn kdg2 x sedar pa yg toge lakukan...
toge ngaku...tu mmg kelemahan toge...tp I olweyz try not to forget...try to remind...

klu ikotkan mmg salah toge kerana x jga airmuka, maruah, dan hormat gege tp jgn la gege judge toge sebegitu..kita ni hya insan biasa...kdg2 sering membuat kesilapan...
toge sntiasa mncba dan mncba utk berubah
wat kan yg terbaek hya utk gege
sma da keadaan sedar ataupn x

i'm not a perfect person







pandangan seorang pasangan :

bnda ni hnya stat dr toge pelekat stiker kat tdung gege...
pastu ditambah dgn salah phm yg toge kata 'tgk r sapa mastermind'
klu toge x plekat, tntu suma ni x berlaku...

toge mohon maaf

tntg ang, aku.....
kkdg toge rhajin ckp slap, toge niri pn tataw napa...
nk pangge owg len, sbut nma owg len..
dgn yakin lak tu....
bodoh toi toge
pa nk jadi ngan otak toge...
bila aku pike lama2 bru toge taw napa...
tp xda sapa pn faham napa toge jd cmtu termsk my fmly...
suma owg yg aku knal trmsk fmly aku hya tau bercakap, meyuruh tugasan
tp depa suma taw pa...nk buat tu lg ssh dari berckp senang
hya toge sowg ja taw KENAPA....mmg ceday klu dipike kan...
biarlah...toge redo ngan suma ni..
otak toge byk berpike tnpa disedari suma owg..
pasangan toge yg dah bersama2 ngan toge dekat setahun lbh pn x mengerti...
mcmana toge...
spatutnya isu ang aku x kn tmbul...tp len2 aty dan perasaan..phm

krana stiker suma bnda yg x related n yg past da kuar...














klu nk baca, baca ja....klu x ignore it

Saya, aku, nazrin, toge..............
mmg insan biasa...tiada kawan, rakan baik, teman berbicara, tempat luahan perasaan,
dari dekat nmpak mcm toge mmpunyai ramai kawan, rakan, kekuatan, kehebatan dll....
hakikatnya dari dlm lubuk hatiaku, toge hya hidup bersendirian
kosong...tiada pa...dari kecil toge hidup berdikari...ssh sendiri...spa pn tatau
luar nmpak cool, tp jiwa dlman spa yg taw, seperti kaca yg senang pecah..

pa pn yg berlaku hya pasangan toge saja....
toge berpendapat sjak berpasangan ni, toge dah xmo hdup bersendirian...
ada pasangan yg tmpat toge berkasih syg, bermnja, berkawan, smbang, luahan perasaan, cita sumanya, jujur,

klu nk bg percentage....120% utamakan pasangan toge lbey dri toge utamakan dri diri toge sndiri..

bla toge terkenang ayt 'ssh sng bersama'
rasa seronok+cdey toge terasa skrg....

ayt ssh sng bersama bagi toge
merupakan ayt yg terindah yg toge prnah dgr..
toge rasa terharu mndngarnya bla pasangan toge berkata...

akan ttpi berlakunya 'ssh' kepada toge
unsur 'ssh bersama' tiada
jika 'ssh 'tu toge yg created kan...
tgur lah, guide lah toge.....toge bkn nya insan yg sempurna..
jgn lah wat toge ceni...toge insan yg bodoh....membuat perkara yg kurang akal..
bntulah toge...
toge xda ssapa melainkan pasangan toge..

dialah sumber inspirasi toge
dialah pnca semangat
dialah yg bnyk mengajar aku tntg 'perempuan'
kerana dialah mmbuatkan hidup toge lbey bermakna

jgnlah kerana sitker yg 1, rosak suma perhubungan kita


toge akan lbey jga maruah, air muka, perasaan gege dan yg pntg HORMAT gege....
jnji toge bkn 0!!

Friday, September 11, 2009

Juz ShuTDAp....

ahMad NAzrin...
4 ur Info....
yg mluat 2 itz not u...
some1 else...
npa yg ska wt cnclusion sniri?
ckp ska pikir psitif....
Klo owG bca Page yg toge tlis...
scara otomatik owg kn kta gege yg clap..
wat da hell op dat..
gege meluat kt adlin 2...
ttba 1 grup Ngan dia...
so wAtz ur resPon nOw?
pYh la Pyh....
ceNila toGe....
i duN haf Any woRd 2 sAy....
up 2 U...
Lg bYK gege cKp lg Byk slH pHm..
Beter ShaDAPPPPPPPPPp...........

lg 1..
xyhla bg tag im sowi..im sowi....
im sicK op DAt...

harap memahami.....




toge hrmt gege sbagaimana gege hrmat toge....
toge fhm mmg toge slh dlm hal ni...
toge terima pa yg nk gege hukum toge

setiap manusia tidak lari dari melakukan
'KESILAPAN'


mybe kli ni 'habuan' toge
lpas ni siapa tahu


toge jnji lps ni toge akan lbih berhati2 dlm setiap aspek
toge akan berpike bkn 'dual core' tp 'quad core' sblm toge wat sesuatu kat gege


toge btul2 mnta maaf atas yg toge lakukan...
toge phm perasaan gege skrg
maafkan lah toge


kNa tHn soK....sari JA..toK bdPn nGan oWg YG ku MLUAt

mood : blank
kNa tHn soK....sari JA..toK bdPn nGan oWg YG ku MLUAt

????????

aku rasa diriku agak hina sekali.....
ptutlah seronok sgt dgr kata ceramah xda ri sabtu
xmo tgk muka aku ...
rupanya aku ni owg yg MeluAT...
aku phm.....
aku terima...


klu da prob wat pa simpan ....luahkan sja la.....
klu simpan spa nk tahu...wat nyiksa diqi ja
last2 yg xtau pa pnca ni yg jd magsa...
bkn skali skala....selalunya

jnis simpan....
x mahu cita kat sapa2?????
smpy bila??????

toge slalu muhasabah diri
cari kelemahan diri
cari kekuatan diri
klu wat salah toge minta maaf
lbh baik dari yg x minta maaf atupn x ngaku salah

ceramah IC td.......
INTERPERSONAL COMMUNICATION????
INTRAPERSONAL COMMUNICATION????
mkin lama makin aku x cya pa yg aku blajar tntg IC slama ini..
dlm ceramah tu jiwa aku sakit dalam diam...
sapa pn tak tau....
aku rasa nk blah ja dari dwan tu
ada aku tunjuk perasaan??


toge da ka penah meluat dgn OWG tu????
wlu mcmana OWG tu penah wat mcm2 kat toge
tp toge ttp sayang..
x penah terlintas nk wat mcm tu kat OWG yg toge sayang

sebab.....

Friday, September 4, 2009

Juz 19~~

  Im only nineteen, 
but you would'nt belive what i've seen,
The heartache the pain,
the need to stay sane,
The blood and the tears,
the threatening fears,
Through night and through day,
theres no time to play,
As i bleed and i cry,

I can only try,
To love and not hate,
To simply apperciate,
what i have,
what i got,
and not,
what i not.

GoNe GurL..

Gone girl

Detention girl,
Suspension girl,
Lives off a pention girl.


Tough girl,
Fighter girl,
Always caught with a lighter girl.

Sad girl,
Lonely girl,
Knows shes not the only girl.

Lying girl,
Crying girl,
Pretend she wasn't dieing girl.

Cold girl,
Gone girl,
Wonders what went wrong girl...

Thursday, September 3, 2009

dri asalnya caring ttba menjadi cedyh,ssh aty dan x tnteram jiwa

hurmmm,, ntah r aku nk cita cena.....

pndek cita, ptg td aku tunggu mesg ida, die x reply....lps bbuka pn x reply
dkt koi 10 lbey pn xrply...sti r aku wiso thp gla bbun, fes aku ngagak ida sti cket pala...tu yg ttow awai...
..............
aku rasa nk knfem lg aku cl adk ida, mira. die ckp kakak die tdow awai rney dlm koi 9 klu x clap
pastu aku pn mesg ida yg aku agak lega sbnrnya...aku kta get well soon...
mlm aku on9 cam besa
aku mmdpti ida on9 mc dlm koi 12...aku yg heran npa die tlis status 'freakin'
PELIK????
pa yg peliknya???
aku pn heran
dlm tag ida tulis hampeh
hurmmm....pe suma ni????
pastu aku ida mesg aku kt yg die tu ngah on9 ym
sdgkan kat lptop aku x tnjk pn yg ida on9...
agk bengang gla kat laptop aku
rsa cm nk hempok ja
network prob ka, ntah r
aku rasa sti ida berpendapat aku ni de smthin wrong pa
mcm aku nk die rez n ttow pastu aku on9 snyap2 ka
n aku ni de agen da aku niri ka......
aku ngagak ja....
sgt sgt sgt wiso n ssh sty
takowt nnti jd cm dlu
'SALAH FAHAM again'
hu3


kenapa aku slalu jd mcm ni........
pa slh aku ...ttba peraan ak slalu jadi begini...
cara ak salahkah?
ak perlu ubah cara ak kah?

aku slalu wat yg terbaik utkmu
xda owg len mlainkan kamu
ngapa
owg x penah nmpk....yg tersirat

aku hairan dgn diri aku ....
sikap aku....
klu aku dh mnyayangi seseorang itu
aku xkan berpaling dah kat owg len......
aku meletakkan owg yg aku amat sygi tu
TOP no 1 x kira dimana shja aku berada atau pa yg aku lkukan...
tnpa dirimu hidup aku xda erti
perlu ka aku ubah sikap tu?????????

kkdg dia sedar atau tidak
kata2 nya (bagi aku) agk myedehkan hati aku mndngar
bkn 1 tp byk jgk r ayt
cntoh : aku ingin cal die tp die ckp
'x lrt'
aku phm die agk x lrt ketika itu tp
xkn x ley angkat phone n bercakap kot wlupn hya 23 saat
aku dpt mndengar suaranya pn dh ckup untuk
melapangkan dada dan jiwa ku...
datz de power op LOVE
dlm istilah kamus hidup aku
ssusah, pnt, llah, ltey, x bermaya mcm mana sekalipn
xkn dpt halang aku untuk berhubung dgn owg yg aku amt syg
aku akn cba gk gagahkan diri untuk berjmpa ka berckp ka or whtever lah hya untuk owg yg aku amt syg....
leyh ilang suma keletihan trus
datz de power op LOVE
tp nk wat cena.....aku tima sedanya kekasih aku itu

tabahkn lah hatimu
wahai ahmad nazrin

byk cabaran dan dugaan di bln2 posa yg Tuhan nk uji

Monday, August 31, 2009

diri NAZRIN

aku pn tataw suma owg taw x sai diri aku.......

suma owg de bnda yg mereka sgt benci.....??????
kamu????

klu ikotkan aku, aku plg benci sms, mesg or perkataan yg bertulis nie stat dr zaman sekolah aku lagi kerana '1' perkataan yg ditaip klo slap mksd dah ley berlaku slh phm besaq......selalunya aku yg kna musibahnya..... cdey gla... arhhh...tensennya.... tu yg aku plg benci benci sgt99999x.... bab tu lah aku lbey prefer face 2 fece or call terus...buang det pn xpa dari berlakunya salah faham...

dah r 4 get it.



sowie r kerana terpaksa mmbaca luahan perasaan aku nie..

Saturday, August 29, 2009

ure MY oNly 1

Posted by Picasa

Friday, August 28, 2009

about 'BOYZ'


When a BOYZ is quiet- Millions of things are running in his mind.



When a BOYZ is no arguing- he is thinking deeply.


When a BOYZ looking at u with eyes full of questions- he is wondering how long u will be around.

 

When a BOYZ sms's u everyday- he wants u to reply at least once. 

 

When a BOYZ answers "I'm OK" after a few seconds- he is not OK at all. 

 

When a BOYZ stares at u- he is wondering why u are lying.

 

When a BOYZ make a joke at u- he wants u to always be smile and laughter.

 

When a BOYZ call u everyday- he is seeking for ur attention.

 

When A BOYZ go a walk for a while- he feel so sad right now 

 

When a BOYZ make a surprise-he like 2 c u happy.


When a BOYZ says that he can't live without u- he has made up his mind that u are his future.


When a BOYZ says "I love u"- he means it.


When a BOYZ says "I miss u"- No one in this world can miss u more than him.......

Thursday, August 27, 2009

~~pdA 1 Mlm DMana Kmy BrBKa POsA ssAMA~~



Neyh KT as MAlL..Otw g Tgk Wyg....hehhe








Wednesday, August 26, 2009

1 ary yg epy

from nazrin:

Wow! rney besh gla......
aku bbka posa ngan ida, jha, nabila, teha, kak nisa, dan JJ kat Restoran Nelayan kat jalan nk p kola Kedah.....
kmi smua kuar bbuka posa ramai2 bab nabila blanja kmi sume...he3....
xie xie nabila B-)

pas beh bbuka kmi suma pegi tgk wyg kat AS Mall...
ley than gk r cita omputih tu(aku x ngat pa tjuknya)....
lyan beh...ha3
lpa nk baq....wyg ni disponsered by kak nisa lak...
trimas trimas kak nisa:)


beh cita 2 dlm koi 11pm, ttba JJ lak jak mnum kat kdai pa tah ala2 kdai OLD TOWN...
die blnja kmi suma....trimas JJ....:D
aku oder white coffee...pehh gla rsa...
sdappp


sowie kwn2 suma aku terpksa blk awai td...
aku ngan ida trpksa blk awai bb takot parent kmi mqah lak blk lwat2....
besa r ...kmi kn tinggal ngan fmly...ha3
phm2 je r...:)



4 ida:
toge cyggggg gege sgt...
nnti toge nk jak kta dua kuar jln2 gk cmtu nnti....:)
cooming soon...................bkn lam soon..............................haha haha ha:D

Tuesday, August 18, 2009

SeTiap Yg BeRLakU PsTi dE hkMaHnyA

kt sbg hmba Allah harus pcya atas ketentuan ilahi
kta yg merancang tuhan yg menentukan
setiap yg berlaku pasti akan ada hikmah disebaliknya yg kita sendiri blum mengetahuinya skrg
lmbt laun pasti akan tersedar....insyallah~

kta harus bersyukur keatas pemberian yg tuhan berikan kpd kita baik bayk mhupun sedikit berbanding insan lain yg x dpt pe2 lgsg disaat mereka mmerlukan sbrg pertolongan.....

kta suma adalah insan yg boleh dikatakan agak bernasib bek lg.........

klu nk dikutkan kmahuaan manusia ini tiada batasnya kerana akal kita dikawal oleh nafsu dan perasaan...
jgn biarkan nafsu dan perasaan mengawal diri, jiwa kita.......tp diri dan akal kita lah yg mengawal semua nafsu dan juga perasaan untuk kesejahteraan diri kita sendiri

jgn lah sesekali tertewas ngan nfsu dan perasan..
disebabkan nafsu dan perasaan lah yg mmpu mmbuat sseorang ilang kewarasannya


igat2 lah dan slamat beramal:)

di taip sendiri oleh Ahmad Nazrin, 19 ogos 2009-12:52am
Fantasy Myspace Comments
MyNiceSpace.com


idOP pNUh GAMbaRAn.....YekER?tiAda seINdaH mmPY..~

a SMpLe ThiNG MAke ME THinkING..~~~

Hmm......td KUi 8 ku KNA p OLidaY VIlla toK mraIKan BodaRK DEkaN..
Hmmm.....BYk YG dPt deKAn........KOZ kMY cKIT ja.....
TP xpA....ALhmduliLAH ku Dpt.....
bGGa gk R..BB fes TYme dpt ANUgrAh....
NEk taS penTAs pOWn KEtaq...
hahah...
PA neYH ida...POyo..
soK ku Xmaw P kawd...
BLEk nk Ttow..
JIAh nk P pCific...
BLI SUAq..
OKB la kTAkan..
soDihnya Den...
HMmm..
dpT mAra PYH..xdPT pON pYH...
PA cita Neyh.???
Awt la KU dpt cKIt ja.....
PYa usaHA stUdy toi2 bb IGt nK bg Dpt MAra...
aleH2 dpt Cm 2 ja...?
iGTkan dpa Bg PrioriTY kt OWg YG dpt POInter OK..
HAMpeh...
i feL so Down..!!!
pa KU nk STi xdPT...
cdeYH..cdEyh..CdeYH..
tada pa Yg dpt DungKApkan...

Broken Heart Myspace Comments
MyNiceSpace.com

Monday, August 17, 2009

hari yg epy lg:)

skrg agak bosan sbnrnya.....rney, klu ikowkan hati xmo aku ponteng klaz rney tp pakan daya......
doktor yg pksa gk mek mc...........heeeeeeee...........jd dok umah jela:D

sblm smpy umah , td aku kuar ngan ida p jln2 skjap tim de gap

fes p kdai mkn kopitiam kt menara......yg da aku , ida, nabila, g-ha, ana dan ina....
depa owg kaya bru msk loan....OKB lah dkatakan...

ley r tahan sdp gk nsi greng dging merah yg aku mkn tp sygnya lauk(daging) yg kdai tu boh sikit sgt...siap ley kira lg de brapa...hahahhaha


lps pd tu kmi pegi ct plaza....jln punya jalan dah nk kena g antaq gege g klaz...
huhuhhu

rsa sat ja kmi berjmpa...

gege.....Toge mish u sgt999999999999999x

riney besh sGt kuAr.....bEsH sGt2....
btw... luv u gege:*

1 prkra lg, gege blajaq leklok taw......tlg blajaq utk toge yek......

MMMMMuuuuAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!

Sunday, August 16, 2009

kepada adindaku

gege hen ke ai
hahahaha.......

bowink gLa aKu skrg....jpg aKu nk pegi umah ida...rndu gla.....
kecian mak dia....keta sewa yg mAk die guna x ley stat....pRob BaTeRy koWt

aKu Nk tLg ptg td tp pakan dYa....de kLaz....blk 6.40pm...
gege glak jer kat aku td....mntg2 klaz aku abes lwat...hu3
tapa2....
bg cAn:)


ok r aku kna beciap....jpg nk p umah ida....











kepada ida: alololoo... cian nyer......x de letrik......sti bergelap....
tapa2, jpg toge smpy dgn pnuh kecahyaan:)

Saturday, August 15, 2009

Love or Infatuation~~~??

"You can tell that it's infatuation when you think that he's as sexy as Paul Newman, as athletic as Pete Rose, as selfless and dedicated as Ralph Nader, as smart as John Kenneth Galbraith and as funny as Don Rickles. You can be reasonably sure that it's love when you realize he's actually about as sexy as Don Rickles, as athletic as Ralph Nader, as smart as Pete Rose, as funny as John Kenneth Galbraith and doesn't resemble Paul Newman in any way--but you'll stick with him anyway." -Judith Viorst

(1) Do I treat the other person as a person or a thing?
If you go out with him/her because he/she is good looking (a "prize" to be with) or a way out (a ticket to the movies), that isn't love.



(2) Would you chose to spend the evening alone with him/her if there were no kissing, no touching, and no sex?
If not, it isn't love.


(3) Are the two of you at ease and as happy alone as you are with friends?
If you need other friends around to have a good time, it isn't love.


(4) Do you get along?
If you fight and make up a lot, get hurt and jealous, tease and criticize one another, better be careful, it may not be love.

(5) Are you still interested in dating or secretly "messing around" with others?
If so, you aren't in love.


(6) Can you be totally honest and open?
If either or both of you are selfish, insincere, feel confined, or unable to express feelings, be cautious.



(7) Are you realistic?
You should be able to admit possible future problems. If others (besides a parent) offend you by saying they are surprised you are still together, that you two seem so different, that they have doubts about your choice, better take a good look at this relation

(8) Is either of you much more of a taker than a giver?
If so, no matter how well you like that situation now, it may not last.



(8) Is either of you much more of a taker than a giver?
If so, no matter how well you like that situation now, it may not last.

How to say I Love You in 100 Languages

English - I love you
Afrikaans - Ek het jou lief
Albanian - Te dua
Arabic - Ana behibak (to male)
Arabic - Ana behibek (to female)
Armenian - Yes kez sirumem
Bambara - M'bi fe
Bengali - Ami tomake bhalobashi (pronounced: Amee toe-ma-kee bhalo-bashee)
Belarusian - Ya tabe kahayu
Bisaya - Nahigugma ako kanimo
Bulgarian - Obicham te
Cambodian - Soro lahn nhee ah
Catalan - T'estimo
Cherokee - Tsi ge yu i
Cheyenne - Ne mohotatse
Chichewa - Ndimakukonda
Chinese
Cantonese - Ngo oiy ney a
Mandarin - Wo ai ni
Comanche - U kamakutu nu
(pronounced oo----ka-ma-koo-too-----nu) -- Thx Tony
Corsican - Ti tengu caru (to male)
Cree - Kisakihitin
Creol - Mi aime jou
Croatian - Volim te
Czech - Miluji te
Danish - Jeg Elsker Dig
Dutch - Ik hou van jou
Elvish - Amin mela lle (from The Lord of The Rings, by J.R.R. Tolkien)
Esperanto - Mi amas vin
Estonian - Ma armastan sind
Ethiopian - Afgreki'
Faroese - Eg elski teg
Farsi - Doset daram
Filipino - Mahal kita
Finnish - Mina rakastan sinua
French - Je t'aime, Je t'adore
Frisian - Ik hald fan dy
Gaelic - Ta gra agam ort
Georgian - Mikvarhar
German - Ich liebe dich
Greek - S'agapo
Gujarati - Hoo thunay prem karoo choo
Hiligaynon - Palangga ko ikaw
Hawaiian - Aloha Au Ia`oe
Hebrew
To female - "ani ohev otach" (said by male) "ohevet Otach" (said by female)
To male - "ani ohev otcha" (said by male) "Ohevet ot'cha" (said by female)
Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw
Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hae
Hmong - Kuv hlub koj
Hopi - Nu' umi unangwa'ta
Hungarian - Szeretlek
Icelandic - Eg elska tig
Ilonggo - Palangga ko ikaw
Indonesian - Saya cinta padamu
Inuit - Negligevapse
Irish - Taim i' ngra leat
Italian - Ti amo
Japanese - Aishiteru or Anata ga daisuki desu
Kannada - Naanu ninna preetisuttene
Kapampangan - Kaluguran daka
Kiswahili - Nakupenda
Konkani - Tu magel moga cho
Korean - Sarang Heyo or Nanun tangshinul sarang hamnida
Latin - Te amo
Latvian - Es tevi miilu
Lebanese - Bahibak
Lithuanian - Tave myliu
Luxembourgeois - Ech hun dech gaer
Macedonian - Te Sakam
Malay - Saya cintakan mu / Aku cinta padamu
Malayalam - Njan Ninne Premikunnu
Maltese - Inhobbok
Marathi - Me tula prem karto
Mohawk - Kanbhik
Moroccan - Ana moajaba bik
Nahuatl - Ni mits neki
Navaho - Ayor anosh'ni
Ndebele - Niyakutanda
Norwegian
Bokmaal - Jeg elsker deg
Nyonrsk - Eg elskar deg
Pandacan - Syota na kita!!
Pangasinan - Inaru Taka
Papiamento - Mi ta stimabo
Persian - Doo-set daaram
Pig Latin - Iay ovlay ouyay
Polish - Kocham Ciebie
Portuguese - Eu te amo
Romanian - Te iubesc
Russian - Ya tebya liubliu
Scot Gaelic - Tha gra\dh agam ort
Serbian - Volim te
Setswana - Ke a go rata
Sign Language - ,\,,/ (represents position of fingers when signing 'I Love You')
Sindhi - Maa tokhe pyar kendo ahyan
Sioux - Techihhila
Slovak - Lu`bim ta
Slovenian - Ljubim te
Spanish - Te quiero / Te amo
Swahili - Ninapenda wewe
Swedish - Jag alskar dig
Swiss-German - Ich lieb Di
Surinam - Mi lobi joe
Tagalog - Mahal kita
Taiwanese - Wa ga ei li
Tahitian - Ua Here Vau Ia Oe
Tamil - Nan unnai kathalikaraen
Telugu - Nenu ninnu premistunnanu
Thai
To female - Phom rak khun
To male - Chan rak khun
Informal - Rak te
Tunisian - Ha eh bak
Turkish - Seni Seviyorum
Ukrainian - Ya tebe kahayu
Urdu - mai aap say pyaar karta hoo
Vietnamese
To female - Anh ye^u em
To male - Em ye^u anh
Welsh - 'Rwy'n dy garu di
Yiddish - Ikh hob dikh
Yoruba - Mo ni fe
Zazi - Ezhele hezdege
Zuni - Tom ho' ichema
Perfect Valentine - 10 LOVE Tokens
10 Love Tokens
Say "I Love You" with LOVE TOKENS


dEa NAdIku..~~

Love Myspace Comments
MyNiceSpace.com


Love Myspace Comments
MyNiceSpace.com



Fes u CAuGht my Eye...Den U cAugHt my HArt....~~

Wednesday, August 12, 2009

ngat x pernah toge gtaw gege yg toge
de nk bagi 1 lagu

lagu ni mmg toge menggambarkan perasaan toge sebenarnya..

utk gege shja...
toge x penah tpuw perasaan toge kat gege...
toge dah penah berjanji yg x akan tinggal gege...
olweyz wit u
ssh sng bersama
pa pun kita patut kongsi bersama



demi semua
yang aku jalani bersamamu
kuingin kau jadi milikku
kuingin kau disampingku

tanpa dirimu
ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya dirimu yang bisa
membawa surga dalam hatiku

ref:
kuingin engkau menjadi milikku
aku akan mencintaimu
menjagamu selama hidupku

dan aku kan berjanji
hanya kaulah yang kusayangi
ku akan setia disini
menemani…

sentuhanmu
bagaikan tangan sang dewi cinta
yang berhiaskan bunga asmara
dan membuatku tak kuasa

back to ref

di setiap arung gerak
tersimpan di hati kecilku
bahwa dirimu terindah untukku

back to ref

ref2:
selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernafas
selama Tuhan masih mengizinkan
kuingin selalu menjagamu

back to ref2 [3x]

selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernafas
Broken Heart Myspace Comments
MyNiceSpace.com

Tuesday, August 11, 2009

1 ArY yG malAng...```

TD Tyme dOk lm kLAz ENT...
Ttba ku Tgk LuPi kOL...
Wonder...
PSai BDk neYh Kol...
KU bKn bLEk tyme nEyh..
PAs 2 1 msJ mSok...
UPa2nya...
Ayh xcdenT nGAn mIRa!!!
TKezut gla...
lg tkezut bLa tgk miRA kCa msoK lm MLot dia...
ha?????????????/
gla...
ku LG neK wso..
so KU nGAn jIAh n ina mNx iziN sir g KMC...
cdEyh gla..
nSEb da MMbe 2lg....
KU suKUr gla...
huhuhu....
ciAn tgK miRa...
KEta pon pCAh beh....
ku Dh peNInk......
nk KNA gna det nEyh...
n KU taw...
hmmm....
ku KNa blek klej BLek...
blajAq cm BEsa.....
cdEyh suME...
ku Tingat..
klO la ku DA some1 tyme sKg...
huhuh..
dIA pon nGAn prOb dia...
YG ku NIqi xpHm...

Thursday, August 6, 2009

akuW Yg KekUranGan TnagA~~~

tP ku P SpiTal..
p cek..
bb dmM, SesEma,bTok, dll..
huhuh....
cIannYa ku..
huhuh...
Mmg XlAqaT....
sGt2..
tp MY TanG bLog LEyh Lak LAqAt..
heheh....
Ku xP Klej Td...
n Ku XjmPa poN nGn toGE..
MIsh HIm DAmn MuCh...
ArAp2...
ku Cpt cHAt..
LEyh jLAn2..
Heheh....
2JA Taw....
DAtz All...
KU dh Nk TTow..
NYte...
LEbiUuuuuuuuuuuuuuu UNy..
MUaHHHHH

Monday, August 3, 2009

gege....

sja xda keja....dok kat lbrarY
wat asmt BEL
ngan daniel.......hurmmmmmm
bley r....
akhiRnYa skRg dAh siAp
dAh dPt 4 aRtikEl
lEy lah Balik ...yahooooo:P


to my gege, I mish u sgt2 ...hu3

Friday, July 31, 2009

At DIZ nyte....JIWA KACO...

mlM neYh.......BrtMankan Lgu St12 SaAt trakhIr...KU PowN Bkk Blog NeyH...
qSa cm Nk LUah SmtInk..But I duNNo wAt SHud I XprEss My FeeLiNg In DIz BloG..
JIWA KACAU CENI LA KOWT..
Qsa Cm Da SmtInk XknA la...
PA Ek?....
DqQ Lgu CdeYh2 Neyh MLAlah nk TkeNAngkN mcm2..
hahah..
DAtZ me....
Cm 2 La KU...
Dgq CkiT Lgu MNYntuh SAnUbAri StatLa nk TNGAt Bnda Cm2..
BkN nIAt Nk KnaNG..tp BLa KTa TngAt BNDa yg LMa2....
KTa leYh CqI KsilAPan Kta...
n Kta leYh Taw PA Owg WaT beK kT kYTA..
kn2?
adEh....
ku POwn TapAhm nGn IDOp neyh...
KkDg Qsa Cm Dpt PA Yg kTa nk..
KkdG Qsa Cm tDApAt....
PA NEyh...
MAiNan ILUsi Ka??
hmm
EvEry HumAn Haf TheIr NeedEd....
But Not All TheY cAn Get...
Like Me...
(pa KU Tlis Neyh.......mQApu)
to AhmAd NAzRin...
Hope U geT WeLL sUn....
SnG aTy Ge2...



Love Myspace Comments
MyNiceSpace.com

Thursday, July 30, 2009

~~~~wA cnTa SMA dEA~~~~


Tataw NK BAq CNa..tp KU Cnta DEa....

Im YoUrS....


td an ku ngn toge KuaQ g StUdy..(hohoho)...kt LibrarY r..pa g...
hmmm.....TrubAt wndu kU Kt dIa.....MIsh Him DaMn MUch...
kMy smBg2....ByK Hal GaK....n TmAsUk lA sAi cncIn 2.....
fInAlly..diA dH srungKAn CncIn 2 Kt Tgn Ku...WahHHH.....
so TrJAdIKlAh Ayt.."im YOURS"...
hehhe...
epNya guE...
sGt2...
n Td BWula Ku Taw RHsIA TBesaQ dia...
hahaha..
pNDy Ku KRek....cIan toGe..KNa pKSa...
ku Cnta SgT Ngn DIA...sGt2.......
hOpe ubGn neYh keKAl SMpy Ku mTy....


Wednesday, July 29, 2009

CerIteRa cnTA~~~~~

Bertanya sang bayu padaku
Mengapa kau masih disitu
Tiadakah jemu kau menunggu?
Oh…

Dan buat seorang perindu
Penantian hanyalah waktu
Di kamus hatiku tiada istilah jemu

Hentikanlah saja jenaka bermadah
Biasa terlalu sering ku dengar
Ceritera cinta tiada berubah
Hanya mimpi yang indah
Akhirnya nanti kecewa

Bukalah sedikit hatimu
Kenali siapa daku
Perit ku pendam rasa hati
Malu mengakui

Hentikanlah saja jenaka bermadah
Biasa terlalu sering ku dengar
Ceritera cinta tiada berubah
Hanyalah mimpi (hanya mimpi) yang indah
Akhirnya nanti kecewa

Tanpa mahu mengakui kau pun dihati
Diluar sedar kau ku rindui

Penantianmu/ku hanya ruang waktu
Tiba masa kan terbukti cintaku

Tak mudah percaya pada pengakuan
Aku dihatimu yang tersayang

Hentikanlah saja jenaka bermadah
Biasa terlalu sering ku dengar
Ceritera cinta tiada berubah
Hanya mimpi (hanya mimpi)…yeah…yeah…
Akhirnya nanti kecewa





Thinking Of You Myspace Comments
MyNiceSpace.com