Thursday, December 24, 2009

trlampau cdeyh.......

ary2 aku blalu ngn cm 2 ja...........smakin ary da2 aku smakin xleyh thn mnhn sgala yg aku rsa,,,,,,
stiap kli tgk dia gyut fon....aty aku xkruan.....dia gyut ngn kwn 2 ka?npa dpa slalu kntek?pa dpa smbg?mcm2 aku pkir............smpy leyh jtoh sket aku.............npa dia wt cm neyh?dia xpyh kntek dena....tnya ngn aku sniqi..aku neyh apa?mnyet?betina?ku xdk psaan ka?smpy sgop mik dena kt skul...p jmpa mma....igt aku tataw...........dena pon xngku blek ngn dea,,,,,YA Allah...pa dgaan neyh?npa dpa sgop lkakn aty aku...?mcek mntak maap klo saya tercakap kasar psy ank mcek......ku dh agk..2mmg aku...xdk owg len lg........kasar?pa yg dia sgop kta?dia ktuk pa g?juz leave me alone.....p dqi idop aku..tp jgn wt cmneyh......ku xpnh gtaw mk dia psy bnda yg dia soh ku wt.......n yg dia wt kt ku.......ku cmpn...............tp dia?
ku bkn bdow.......nyesai ku soh adek2 ku qpat ngn dia...........igt nk bg sng...tp lg mmkan jwa ku..........ku etceli mty ngn slow........xdk spa taw....spa yg phm ku?klo dpa sume juz dgq dqi phak dia?apa aku sbenaqnya?bntg yg than tkaq jdik mnusia tok mrasai kperitan idop sbg mnusia?Ya Allah..........tlalu kuat ujian neyh...ku xkuat......sgoh..........xdk spa dcc aku.......ngn prob umh g............pd spa lg ug ku nk luahkan?ku cdeyh........Ya Allah....andai ini ujian trakhir aku sbg mnusia...aku tma.......amiklah nyawa aku............

0 comments:

Post a Comment