Thursday, September 3, 2009

dri asalnya caring ttba menjadi cedyh,ssh aty dan x tnteram jiwa

hurmmm,, ntah r aku nk cita cena.....

pndek cita, ptg td aku tunggu mesg ida, die x reply....lps bbuka pn x reply
dkt koi 10 lbey pn xrply...sti r aku wiso thp gla bbun, fes aku ngagak ida sti cket pala...tu yg ttow awai...
..............
aku rasa nk knfem lg aku cl adk ida, mira. die ckp kakak die tdow awai rney dlm koi 9 klu x clap
pastu aku pn mesg ida yg aku agak lega sbnrnya...aku kta get well soon...
mlm aku on9 cam besa
aku mmdpti ida on9 mc dlm koi 12...aku yg heran npa die tlis status 'freakin'
PELIK????
pa yg peliknya???
aku pn heran
dlm tag ida tulis hampeh
hurmmm....pe suma ni????
pastu aku ida mesg aku kt yg die tu ngah on9 ym
sdgkan kat lptop aku x tnjk pn yg ida on9...
agk bengang gla kat laptop aku
rsa cm nk hempok ja
network prob ka, ntah r
aku rasa sti ida berpendapat aku ni de smthin wrong pa
mcm aku nk die rez n ttow pastu aku on9 snyap2 ka
n aku ni de agen da aku niri ka......
aku ngagak ja....
sgt sgt sgt wiso n ssh sty
takowt nnti jd cm dlu
'SALAH FAHAM again'
hu3


kenapa aku slalu jd mcm ni........
pa slh aku ...ttba peraan ak slalu jadi begini...
cara ak salahkah?
ak perlu ubah cara ak kah?

aku slalu wat yg terbaik utkmu
xda owg len mlainkan kamu
ngapa
owg x penah nmpk....yg tersirat

aku hairan dgn diri aku ....
sikap aku....
klu aku dh mnyayangi seseorang itu
aku xkan berpaling dah kat owg len......
aku meletakkan owg yg aku amat sygi tu
TOP no 1 x kira dimana shja aku berada atau pa yg aku lkukan...
tnpa dirimu hidup aku xda erti
perlu ka aku ubah sikap tu?????????

kkdg dia sedar atau tidak
kata2 nya (bagi aku) agk myedehkan hati aku mndngar
bkn 1 tp byk jgk r ayt
cntoh : aku ingin cal die tp die ckp
'x lrt'
aku phm die agk x lrt ketika itu tp
xkn x ley angkat phone n bercakap kot wlupn hya 23 saat
aku dpt mndengar suaranya pn dh ckup untuk
melapangkan dada dan jiwa ku...
datz de power op LOVE
dlm istilah kamus hidup aku
ssusah, pnt, llah, ltey, x bermaya mcm mana sekalipn
xkn dpt halang aku untuk berhubung dgn owg yg aku amt syg
aku akn cba gk gagahkan diri untuk berjmpa ka berckp ka or whtever lah hya untuk owg yg aku amt syg....
leyh ilang suma keletihan trus
datz de power op LOVE
tp nk wat cena.....aku tima sedanya kekasih aku itu

tabahkn lah hatimu
wahai ahmad nazrin

byk cabaran dan dugaan di bln2 posa yg Tuhan nk uji

0 comments:

Post a Comment