Friday, September 11, 2009

kNa tHn soK....sari JA..toK bdPn nGan oWg YG ku MLUAt

mood : blank
kNa tHn soK....sari JA..toK bdPn nGan oWg YG ku MLUAt

????????

aku rasa diriku agak hina sekali.....
ptutlah seronok sgt dgr kata ceramah xda ri sabtu
xmo tgk muka aku ...
rupanya aku ni owg yg MeluAT...
aku phm.....
aku terima...


klu da prob wat pa simpan ....luahkan sja la.....
klu simpan spa nk tahu...wat nyiksa diqi ja
last2 yg xtau pa pnca ni yg jd magsa...
bkn skali skala....selalunya

jnis simpan....
x mahu cita kat sapa2?????
smpy bila??????

toge slalu muhasabah diri
cari kelemahan diri
cari kekuatan diri
klu wat salah toge minta maaf
lbh baik dari yg x minta maaf atupn x ngaku salah

ceramah IC td.......
INTERPERSONAL COMMUNICATION????
INTRAPERSONAL COMMUNICATION????
mkin lama makin aku x cya pa yg aku blajar tntg IC slama ini..
dlm ceramah tu jiwa aku sakit dalam diam...
sapa pn tak tau....
aku rasa nk blah ja dari dwan tu
ada aku tunjuk perasaan??


toge da ka penah meluat dgn OWG tu????
wlu mcmana OWG tu penah wat mcm2 kat toge
tp toge ttp sayang..
x penah terlintas nk wat mcm tu kat OWG yg toge sayang

sebab.....

0 comments:

Post a Comment