Thursday, July 2, 2009

~L will change de world~

kalaulah aku da mesin cahaya masa atau diberi satu kuasa, aku ingin kembali ke masa sebelum neyh yg bertarikh 29 jun 2009 dalam jam 12 tgh arie...

aku nk nngubah sesuatu benda yg x sepatutnya aku lakukan pada hari itu.....
aku agak nyesal bla aku mmbuat sesuatu 'stupid mistake' ritu...
klu la aku leyh kmbali tim tu, aku dah lama menghalang 'nazrin' dari melakukan 'itu'
kerana 'itu' lah yg nyebabkn aku jd ceni...............
itulah salah satu perkara yg aku paling nyesal sekali yg penah aku lakukan slama ni....
klu lah aku dpt mghalang perkara 'itu' terjadi, sudah tntu perhubungan aku ngan kekasihku x jd ceni .....
tp pakan dya...mmg aku x bley pn lakukan suma itu....hya sekadar misi yg x mgkn terjadi...
sehebat2 aku dlm mengubah smthin aku ttp x bley wat ygni....aku hya manusia biasa yg lemah dan x mmpunyai pa2 kekuatan dan keistimewaan....


oleh sbb itu setiap kli aku dilanda masalah aku akan lakukan smthin yg kdang kala mmg x penah tercapai akal aku yg aku akan lakukan apa yg aku terpaksa lakukan...
aku ttp akan mnjadi seowg pengubah....
aku xmau mnjadi sowg yg 'pereka'
ssetiap kli pa yg aku 'reka' pasti tmbulnya msalah....


aku
mahu
ubah
diri
aku


aku (L will change de 'world')

0 comments:

Post a Comment