Monday, May 21, 2012

mlm yg Sgt sedeyh

aku baru ja pas konvo...
skrg dah kat SI
klaz pn dah stat..
mcm2 tez dan asmt...

ida??
npa wt aku ceni...
salah apa aku kt kamu..??
aku nk tgur...dah lama dah..
dr dulu2 smpy skrg aku nsihat kamu...
TAPI
adakah kamu pernah dgr??????
dan
wlupun kamu wt clap
ADAKAH
aku memarahi kamu??
ignore kamu??
kata kmu bkn2?
maki kamu bkn2?
pernahkah aku sowh kamu tggalkan aku??
cari yg laen??

aku nk tgur kamu...
KENAPA
sbb aku syg sgt kat kamu..

aku xmahu kamu jadi manusia yg gagal..
hapuskanlah EGO kuat kamu
EGO kamu itu akn mmbinasakan kamu

stiap yg aku ajar, nasihat akn
berguna suatu hari nnti

klu aku x boleh tegur kamu dan nasihat kamu dr sekarang
utk masa dpn nnti mcam mana kamu akan mndgr nasihat dari ku??

aku tidak mahu jadi lelaki dayus
mgkn kamu akan kata aku xda hak sbb x punyai sebarang ikatan
ok, fine
ttpi jkalau insyaalh kata punyai ikatan
adakah kamu yakin kamu kan menurut segala kehendak dan nasihat dari aku??
on the spot???
psti kamu akan meminta sedikit masa jgak

sbb itu aku mengajar kamu dan memupuk kamu dari srkg
sbb aku mahu yg terbaik hya dr kamu
aku harap kamu mengerti
AKU BKN SEPERTI LELAKI2 YG KAMU PERNAH KENAL
aku adalah aku
lelaki yg samabersama2 kamu sjak 4 thn yg lalu

dan tlg jaga tgkah laku serta adab ppercakapan kamu
plezzzz...aku seorang yg mudah kecil hati pada dalaman

0 comments:

Post a Comment