Wednesday, May 9, 2012

convo oh! my cooming soon convo :D

pejam celik pejam celik,
mggu dpn aku dah nk convo..
TAHNIAH AHMAD NAZRIN kerana kamu akan
konvokesyen pada 19/4/2012 utk
Diploma Office Management & Technology
:D




wlupun cam besh ja mggu dpn

tp Ptptn aku x msuk lagi la..hu5
cedeyh kot
aduhhhhhhhhhhhhh....
mcm2 dugaan toi yg aku tima :(
klu dpt pt awai leyh la aku guna det tu utk perbelanjaan
kat sana nnti..
mntk2 la mggu dpn msuk gk pt..hu5

sai kmpus, byk gila asmt, tez, quiz, dgn persatuan pala hotak lagi...hu5
mcm2 toi..... smpy nk give up ja...
tp aku ttp kna strong!

sai awek, baru2 slalu dingin ja
besa la, msg2 tekanan ngn study msg2
tmbh lak berjauhan..
tapi yg PENTING kat sini
kena saling percaya, memahami antara 1 sama lain ...:)

tntg family, aku agk rndu ngan mama, tariq dan syaza......
i miss u all...:(


0 comments:

Post a Comment