Thursday, March 1, 2012

TUDIAAAAAAAAAAAAAAA~~~~~

sdh 3 bln x update blog...
lama nya benda aku x cita...
pendek cita aku pun dah berhenti keja part time mama chops papa grill
sbb aku dpt twaran smbg ijazah...alhmdllh....:D
lupa nk gtaw kini aku akan smbg ijazah Pentadbiran Perniagaan(Pengurusan Sumber Manusia)
di UiTM Seri Iskandar, Perak.

wlupun cmtu aku ttp dilemma..
cena nk smbg neh ngan det yg x bapa ada
mama pun kureng kit det, mklum lah ekonomi x menentu skrg
dah la kat perak, asal target uitm arau, tp nk wtcena x dpt area utara..hu5
suma nya menggunakan duit@modal utk pembelanjaan aku.
aku xmo sshkan mak aku
nk keja pun ssh, klu leyh aku nk keja ttp ngan gaji stndet rm1k keatas,
klu stakat keja gaji 500-800 wtpa, aku nk tlg mak aku pun ssh
nk jadi rezeki gk, aku dpt pendahuluan PTPTN..alhmdllh sekali lagi...tima kaseh kpd Allah yg mengetahui hambanya yg ssh skrg

dgn pndhluan tu lah dpt aku byar yuran UiTM(rm780.00)
yg bakinya leyh la aku guna utk bayar duit sewa(rm250.00), kelengkapan masuk 'U', beli brg keperluan utk hidup kat sana n survive kat sana dll.

sekurang-kurangnya bila aku smbg degree, aku xmo kaco det mak aku dah, aku da ptptn, aku leyh hidup ngan duit tuh selama aku mseh dlm pnjaman 2thn 7 bln.. lps tuh pndy2 la aku carik keja plak..hahaha

29/2/2012 ritu, kekasihku@ida rohayu n se fmly pndah dari loq staq ke sungai petani.
trus trang sdey gila hatiku bila nk berjauhan ngn ida..
dah la fmly kami dok jauh skrg, pastuh kami plak smbg degree lain2 tmpt
arau ngan seri iskandar..hu5
tabah ja la ngan dugaan ini

29/2 tu jgk la aku tlg flmy ida pndah2 brg nk ke sp,
dari pagi smpy ke malam
kat umah ida yg kt sp tu ok la not bad.. besaq jgk, selesa..
aku ngt nk blk hari tp mmndgkan dah lwt mlm,
tmbh plak lteyh lagi, mak ida pun kata sowh tdoq sni ja mlm ni,
jdi aku bermalam kat umah baru ida:)

ke esokkan hari lam koi 6.30 ptg gk la aku bertolak blk lor staq..
sayu gila rasanya..:(
tpt koi 7.30 dah smpy umahku tercinta...<3

cooming soon itinerary ,
4/3 nnti aku dah nk kna bertolak pegi umah sewa seri iskndr perak
bab 5/3 dah dftr

cenalah aku nk harungi nnti kehidupan aku akn dtg
fes tim berjauhan ngan fmly dan ida..

ya Allah, aku mohon padamu berikan keluarga aku sihat sejahtera, murah rezeki, mohon perlindungan dariMu,
begitu juga kekasihku ida rohayu, aku mohon padaMu perlindungan kpd ida x kira dimana shja dia berada begitu juga dgn keluarga aku serta aku, kekal kan hbgn kami hingga ke akhir hayat. amin



Saya syg flmy saya:)


begitu juga dgn ida..<3

0 comments:

Post a Comment