Thursday, March 8, 2012

Hari Pertama Daftar Degree

Tntg study, alhmdllh.. so far boleh lah
baru lps dftr ritu, da tklimat NR, tklimat pemotongan credit hour dan masuk klaz ja
klu sebut sai Uitm, sni (Uitm Seri Iskandar) jauh bezanya ngan Uitm Merbok dan UiTM Arau

fes skali pndftaran, kat sini lgsg xda guideline utk pndftaran
cnth cm flow chart, map dll.. signboard arah pun xda nk menunjukkan kita harus kemana sekarang dan seterusnya (suma hya dengan kita bertanya dgn lect or student kat ctu)
tim aku hantar adik aku n awek aku ke Uitm depa, nk dftr sng ja, siap da guideline
lam kertas brochure yg depa bagi

kedua, sai pak gad' polis bantuan'.. kt sni banyak kerenah sket berbanding Uitm arau n Merbok (based on experience aku la)
smpy ja GATE A atau B, pak gad sti tahan punya x kira da stiker atau x,
ada shja soklan nk d tya,
"nk pergi mana, ada urusan apa, nk jmpa siapa dll'
sekali dua OK, tp bla byk kali tensen wooo
kdg2 aku kuar lunch kat luar(dkt tmn sidec) bila nk masuk blk pun
dok tya soklan yg sama2..ish3..
sah2 aku nk p klaz doh
tapa2 aku phm depa jlnkan tjb n keja depa

ketiga, parking. yg ni just stendet je prob kat Uitm.. cuma aku
musykil sai parking keta baikpun moto
rata2 aku pusing2 parking keta n moto mmg byk
mmg aku x dpt nafikan
tp malang nya suma parking tsb da signbod
'utk stiker merah(STAF) shj dbnarkan msuk'
aiyoooo, abeh tu kami stdnt nk parking mana???
ada tu mmg ada, tp jauh dan space x cukup
klu ujan lebat mmg ssah la nk ke klaz..
Uitm oh! Uitm :)

0 comments:

Post a Comment