Monday, September 5, 2011

tiada kata2 yg boleh menggambarkan perasaan aku



merujuk kepada perkara diatas,


mmg tiada apa yg prlu untuk diceritakan

TETAPI
apa yg pasti sdah byk kali terjadi.. slalunya mmg aku x kesah..aku phm itu mmg sifat dia tp klu stiap kli bila aku nk ckp bnda2 pntg slalu dia x dgr... aku x penah kesah sbb aku syg dia
ok
sblm ckp pa2 dgr ni,

Ya, mmg btoi toge agk penin sket
dan gege mmg sowh toge blk
tp toge ttp berdegil, xmo balik umah gk
Sbb nk tlg gk gege
IN MY HEART
aku nk tlg dia gk, dah la mggu ni ja nk jmpa mggu dpn blum tntu dpt jmpa, kot2 bzy ka alaaa, penin hari ni ja..than kit ja pown abeh setel suma blk tido, mkn ubt ok la pala tuh ssh sng bersama wlupun aku x brapa pndy dlm hal2 ni aku cuba gk tlg seupadaya aku sbb aku SYG kat dia

apa yg aku buat tadi
aku sgt2 sdih..
awai2 lagi aku gtaw aku sket pala skit
aku x mnta apa pun, picit pala ja pown..klu xmo gtaw..aku x kesah..aku bkn jnis pemarah
aku lari blik umah trus sbb bkn aku x SYG dia,
aku lari sbb aku rasa sapa pun x pedulikan aku di rumah itu
aku ckp pun bkn nk alert.. klu nk aku ulang aku x kesah
tp klu aku ckp xda lgsg respon, kiranya aku ckp ngan sapa????????
aku cuba jgk2 than emosi aku
aku tya baik2... "npa tdi tya x jwb"
dia bleh jwb "xda apa" pastu diam trus..
aku x leyh tima dah
aku mek kputusan trus tggalkan umah tuh..
xperlu aku ada dlm umah umah tu
xda sapa pun nk peduli aku, amek kesah apa2 tntg aku... aku hyalah tggul ja



0 comments:

Post a Comment