Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya!!!


Slamat menyambut hari raya
maap zhir dan batin kot2 ada terkasar bahasa
dan silap dari saya ye
0-0 :)

ikutkan tradisi, raya fes msti fmly aku akan balik
beraya di kmpg dkt pokok sena
det raya?????

ohh... mcam biasalah, smkin thn smkin berkurang
duet raya aku .. eran bila det raya aku nk bertambah nie..he3
(prasan muda) :p
mama aku bgi det rya byk la gk..kira orait la tuh dri xda kan..
syggggg mama <3


about my relationship..
alhmdllah, sdah 3 tahun
aku dan ida bersama
& kami smbut hari raya sekali..
wlupun slalu gdoh, slah phm..kdg2 bnda2 yg kecik ja pown..haha
tpi aku ttp SAYANG kat dia...
baju raya kmi thn ni kaler pink..he3


tntg education..ida dpt smbg degree...TAHNIAH!!!!!
toge bgga ngan gege( nma panggilan mnja:D)
ida nk pi 11/9/2011 ni
wlupun agk berat hti ttp nk wtcena
i had to allow
nnti dok sana hati2..
sntiasa ingatkan toge
jgn nakal2, bueh2, jgn gtai plak taw..
ingtlah orang yg tersayang


olweyz love u (",)



0 comments:

Post a Comment