Friday, October 14, 2011

~Masa yg x kan kembali~

lma x update
tadi baru blk dari rumah kwn mama kat gurun
kwn mama tuh nk p haji akan dtg..
so, kmi pun dtg la mlwat..
lama x p umah depa

the main point, aku agk jelez tgk family depa
syok ja,
harmoni :)
da ayah, mak dan adik beradik
smbg2, mkn sama2, men ping pong sama2 antara anak dan bapa,
kira keluarga bahagia la...

ayah si keluarga tuh kwn daddy aku gk suatu ketika dulu
Tengku Zul mananya,
kdg2 aku tgk dia sama ja ngan ddy aku

tringat plak ..
ketinggian, percakapan, gaya bahasa, wat lawak
dah la kmi p myg sekali kat surau dpn umah depa
tgk ayh dia myg sebelah aku tringat kat ddy
aduhhhhhhh..sdeyh tu..
ish3..

knpa la daddy aku bodo sgt???
dia x sedaq ka dia dah kehilangan besar
saat2 bersama ketika anak2 dia sdg membesar..
sekarang ckp pnjg pun dah x guna
apa yg pasti aku sgt sdeyh sgt2mlm ni..
tak da sapa pun yg tahu selama nie...
aku rndukan saat2 keluarga aku bersama2
mcm suatu ketika dahulu..:'(


(aku telah lama kehilangan suma ini) :'(

0 comments:

Post a Comment